Sötan

Är så sjukt slut i huvudet men måste ändå göra ett litet inlägg känner jag.. Dagen har bestått av jobb och mys med familjen. Bror är på besök i stan och sov över hos föräldrarna våra så vi åkte dit och festade på varma mackor tidigare ikväll. Egentligen hade jag bara tänkt sjunka ner i soffan och somna till nån film så hade Ahmed kunnat bära in mig i sovrummet sen ( enkelt och bekvämt ) ;) haha. Njamen tog chansen att umgås med la familia, inte ofta vi alla är i samma rum hehe.

Aisha är på topp, är verkligen vad man kan kalla stolt mamma! men det är vi alla mammor, stolta över våra små solstrålar <3 Hon har börjat med så mycket som fyra ords meningar senaste veckorna, helt otroligt snabbt har det gått från två till fyra ord på raken, ovanligt men det så mysigt att höra henne prata, haha hennes söta röst. Ni vet/kommer få veta känslan, man ryser nästan för de e så gulligt!
Det bästa som finns är att ha henne sovandes på min mage/ "hela min framsida", på riktigt - de är det bästa jag vet!
Försökte alltid ha henne mysandes på mig så mycket som möjligt så hon va sådär jätte liten för ja tänkte snart är hon stor å då ryms hon inte , pffft säger jag nu klart hon ryms! om hon så vill ligga å sova på mig när hon är 18 år äldre och väger 50 kg mer så FINE , sov på mig ! ... faaasst man kanske inte ska lova nått dock ?

haha puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0