Regn

Blivit mest att vara hemma idag, men fick mig ändå en tur på stan och sen gick jag över till Anna en stund - för att inte tala om min socker unge som hållt igång hela dagen, samt sjungit flera sånger för mig, heelt otroligt att hon lärt sig texter till flera barn låtar haha! Många skratt får man sig iallafall varje dag! helt meningslös kan ju bara inte en dag bli när man har en liten i hemmet <3

Har legat och vänt mig nu sedan kl tio, tänkte ja skulle försöka sova så tidigt som möjligt men nu känns det hopplöst igen, undrar om de är för att ja fokuserar så mycket på när jag ska stiga upp? nåja. Tror nog ändå jag somnar snabbare av att ligga här än att glo på tv. Så nu ska ja pressa fram sömnen ;-) puss på er och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0