Yes!

De är ett himla tjat hit och dit om vårat väder! Men de är väl inte så konstigt när det är så underbart?! Älskar detta, sommar känslan är verkligen på topp! Woho

Igår var jag å köpte en ny säng ram, den är helt perfekt, fick precis den jag ville ha för ett kanon pris. Nu är det bara säng bord och säng gavel som saknas så börjar det likna nått ;-)
Har framför mig att måla om Aishas säng men de får bli någon ledig dag, jobbar ju hela helgen..

Igårkväll åkte jag och Aisha till sävast och hälsade på Vickan hennes lilla Liam och hennes karl. Super trevligt, har verkligen saknat den bruden, we're back on track nu känner jag, haha.

Nu blire tillbaka till arbetet efter en liten rast i solen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0